Din handlevogn er tom

her er vi




SVAR PÅ OFTE STILTE SPØRSMÅL.

Hva koster frakt t/r?
Frakt t/r koster + 800,- for ordre inntil 4000,- deretter +20% av den totale leiesum.
For hvordan å regne nøyaktig fraktpris til din adresse, se her

Når bør jeg bestille til mitt arrangement?
1-2 uker før ønsket leveringsdato er fint, (inkl. høysesong mai-september) men en dag eller to før går også bra. Merk da at vi ikke kan spesifisere tidsramme for en evt. levering eller garantere endringer/tillegg på ordren. (Levering samme dag som bestilling +800,- i tillegg til vanlig fraktpris)

Hvor sent kan jeg avbestille min ordre?
Avbestilling må skje senest 3 døgn før utleveringsdato via e-post. Avbestillinger etter dette vil bli fakturert 100% av den totale leiesum. (minus en evt. frakt).

Må jeg vaske opp?
Nei, oppvasken tar vi, uansett om dekketøyet har blitt brukt eller ikke. Dette for å være sikker på at alt vi leverer ut er rent. Men skyll bestikk, porselen og serveringsutstyr.
Tøm glassene og sett de opp ned i bakkene de ble levert i.

Hvordan legger jeg til utstyr?
Legg inn en tilleggsordre, velg evt. frakt for tillegg, & ref. til booking nr. [ merk at vi ikke dessverre ikke kan ta tillegg over tlf. el. mail ]

Hvordan endrer jeg bestillingen?Nedjustering.
Ved å avbestille hele bestillingen pr.mail og legge inn en ny via nettsiden senest 3 dager før leveringsdato. .Du kan *ikke* avbestille kun deler av ordren el.justere ned antall.

Når/hvordan betaler jeg?
Med vipps senest dagen før utlevering. Leveranse forutsetter at ordren er betalt. For bedrifter tilbyr vi faktura på epost eller som EHF.

Hvordan betaler vi som bedrift?
Velg faktura via epost eller EHF som betalingsmetode når du bestiller. Faktura forutsetter en godkjent kredittvurdering.Ved ikke godkjent kreditt forhåndbetales ordren med PaypalZettle kortlink via e-post/sms.

Hvordan vet jeg at dere faktisk har det jeg trenger?
Nettsiden er direkte koblet til varelageret, dvs at det ikke går å bestille noe som evt. er fullbooket i den aktuelle leieperioden.

Trenger jeg en kundekonto for å bestille?
Nei. Det blir automatisk opprettet ved første bestilling. Du vil da få tilsendt en ordrebekreftelse + passord.

Kan jeg bestille/endre via telefonen el.mail?
Nei dessverre.

Hvorfor har jeg har ikke fått noen ordrebekreftelse?
Ordrebekreftelsen kan lastes ned direkte via nettsiden ved endt bestilling, den samme .pdf blir også sendt til mailadressen du oppgav. Sjekk spamfilter eller logg inn via nettsiden, under mine ordre finner du en oversikt over dine bestillinger.

Jeg har glemt passordet mitt og bedt om nytt; hvorfor får jeg ikke noe nytt passord?
Nytt passord blir sendt med en gang men dessverre ofte sortert som spam. Send oss Denne e-postadressa er verna mot program som samlar e-postadresser. Du må aktivere JavaScript for å kunne sjå adressa med ønsket passord. Dette endrer du så selv når du er logget inn.

Kan dere levere/hente utenfor oppgitte tidsrammer og/eller søndag?
Bestill som vanlig via nettsiden, legg ved en kommentar om ønsket retur på f.eks en søndag og dersom vi har mulighet vil du få en ny ordrebekreftelse med korrigert pris. Min.pris + 2500,- i tillegg til vanlig fraktpris.

Jeg trenger et telt. Hva gjør jeg?
Start med å bestille en befaring her

Reklamasjon
Noen ganger blir det dessverre feil. Det ønsker vi å rette opp i så raskt som mulig. Skulle din ordre det mot forventning være pakket feil, eller det har oppstått skader under transport ber vi om at du gir beskjed samme dag som ordren ble utlevert slik at vi har sjansen å rette opp. Uten tilbakemelding samme dag anser vi at alt gikk som smurt.

Hva koster frakt t/r nøyaktig for min ordre?
Det kan du enkelt se ved å legge varene i handlekurven og så fylle inn leveringsadressen uten å lage en ordre.

Kan dere levere til min etage uten heis?
Vi kan levere opp til 5 etg. uten heis. Pris 4.8,- eks.mva pr. kg i tillegg til vanlig fraktpris. Antall kg ser du under totalsum i ordrebekreftelsen. Bestilling oppdateres med pris etter mottatt ordre og med kommentar om at den skal leveres uten heis. Legg merke til at visse varer kun kan leveres med heis f.eks bar & kjøleskap.

Hvordan endrer jeg firmaets faktura/postadresse/epostadresse?
Logg inn på din profil > se konto > endre kontoinformasjon.

Hvordan endrer jeg passord/epostadresse?
Logg inn på din profil > se konto > endre kontoinformasjon.

Kan jeg bestille på vegne av et annet firma eller privat person?
Det går fint, forutsatt at vedkommende sender oss en mail som bekrefter at de skal stå som ansvarlig leietaker og faktura mottaker. Bestill så via nettsiden med korrekt fakturaadresse og be om en kopi av bekreftelsen i "kommentar til ordre" .

Hvor mye plass trenger jeg?
Cocktailparty, stående bevertning. 0.5m² pr. pers
Cocktailparty, noe sittende, noe stående 0.7m² pr. pers
Middag avlange bord 1m² pr. pers
Middag runde bord 6, 8 & 10manns 2m² pr. pers
Kino rader med bankett/klappstoler 0.5m² pr. pers
Dansegulv 0.4m² pr. pers