Din handlevogn er tom

betingelser&info

LEVERINGSSONER


Merk: Innenfor orange sone (sone 1) trengs det ingen minstebestilling for å bestille frakt t/r i tillegg. Frakt her er +20%tillegg av den totale leiesum. (min.+600,-)
Alle andre soner forutsetter en min. ordre på kr 3 000,- inkl. mva. for å bestille frakt i tillegg.
Lilla sone (sone 2) +50% tillegg av den totale leiesum.
Gul sone (sone 3) +30% av den totale leiesum.
Grønn sone (sone 4) & blå sone (sone 5) +40% av den totale leiesum.

For hvordan å regne nøyaktig fraktpris til din adresse, se her

INFO & BETINGELSER

BESTILLING

På grunn av stor pågang kan vi dessverre ikke ta imot bestillinger via tlf eller e-post.
Alle priser er inkludert mva. er oppgitt for en bookingperiode (1-5 døgn) og forutsetter at man henter og leverer varene selv. Frakt t/r kommer i tillegg.
Med bookingperiode menes ønsket levering/avhenting og retur dato. Pris utover denne leieperioden beregnes automatisk ved bestilling.
Eventuelle tillegg el. endringer bør foretas i god tid og senest to dager før levering/hente selv dato.
Skadet eller bortkommet materiell blir belastet leietaker.

AVBESTILLING

Avbestilling må skje senest 2 døgn før utleveringsdato via e-post.
Avbestilling av rammetelt og topptelt må skje senest 4 døgn før utleveringsdato via e-post.
Avbestillinger etter dette vil bli fakturert 50% av den totale leiesum. (minus en evt. frakt)

Merk at utleverte ordre faktureres for hele leiebeløpet selv om produktene returneres ubrukt/forseglet(popcorn/slush)[ med unntak av reseverdukene som er spesielt merket mtp. nettopp dette. ]
dette gjelder også avbestilte produkter som ikke er bekreftet avbestilt og som avbestilles ved levering.

BETALING

Private bestillinger betales med Vipps eller kort (bankaxept), enten til sjåfør ved levering eller til kundebehandler ved henting på vårt lager.
F.o.m 1.1.18 tar vi ikke lenger i mot kontanter men tilbyr istedet betaling via VIPPS el. gebyrfri forhåndsbetaling av faktura (privatpersoner).
Depositum ved større ordre kreves før ordrestart.
Evt. rabatt(koder) kan ei benyttes av andre firmaer/kunder enn avtalt.

BEHANDLING AV LEID UTSTYR

  • Bestikk, porselen og serveringsutstyr skylles av og plasseres tilbake i eske/stativ det ble levert i.
  • Kopper, krus og glass tømmes etter bruk og settes i sine respektive bakker.
  • Duker og servietter må være ristet og tørre.
  • Bord og stoler blir levert og hentet i stabler. Møbler skal returneres i samme tilstand de ble levert.
  • Evt. ubrukt utstyr faktureres på lik linje som brukt.
  • Den Flyvende Tallerken fraskriver seg ansvar for slitasje/riper som kan oppstå ved bruk av bord&stoler uten filtknotter på parkettgulv.

    FRAKT

  • Vi kan levere innenfor tidsrammene 09-13 eller 13-17.
  • Merk at tidsrammene er veiledende og forsinkelser kan oppstå. Retur avtales med sjåfør.
  • Fraktpriser gjelder for Oslo/Asker/Bærum/Lillestrøm. Maks 30min én vei.
  • For ordre under 3000:- koster frakt 600:- t/r.
  • For ordre over 3000:- koster frakt 20% av leiesummen t/r.
  • Prisene forutsetter enkel levering & henting på pall. Ved vanskelige leveringer (f.eks uten heis eller tidskrevende) vil ordre oppdateres med endelig pris etter bestilling.
  • Frakt utenfor Oslo/Asker/Bærum beregnes automatiskt dersom vi har mulighet å levere dit, når du skriver inn ønsket lev.adresse. (forutsatt min.ordre på kr 3 000,-)
  • Parkeringsgebyr ved levering i.fh.t kundens ønske ( i parkeringshus/p-plasser som benytter ANPR/kamera) viderefaktureres leietaker. For levering til parkeringsplasser/varelager med spesielle betingelser må dette oppgis på forhånd. Fakturert parkering pga manglende informasjon ved bestilling vil bli fakturert leietaker.
  • Ved montering av telt kan det bli brukt barduner som slås ca 1,2m ned i jorden for å sikre teltet;
    gi beskjed i god tid dersom dette av ulike årsaker ikke er mulig.
  • Vi forbeholder oss retten å fremskynde levering pga stor pågang/fullbooket frakt.
  • For bestillinger foretatt dagen før eller samme dag som leveringsdato kan vi dessverre ikke garantere endringer/tillegg.
    Ordre hvis tidsramme for levering ikke er på plass ved bestilling eller senest 2 dager før leveringsdato vil bli levert mellom 09-17.
  • Vi forbeholder oss retten å korrigere/kansellere feilaktige prisede ordre som måtte oppstå pga en evt. feilkoding i nettbutikken.

    HENTE SELV

  • Våre virke/-åpningstider i høysesong er mandag-fredag 09-17. Lørdag & søndag stengt.
  • Produktene er pakket med tanke på transport. Feks. glass i bakker & tallerkener i stativ
  • Leietaker som henter selv, forplikter å returnere til avtalt tid, dersom dette ikke overholdes vil leietaker bli belastet for en ekstra leieperiode.

    TELT

  • Den Flyvende Tallerken fraskriver seg ansvar for telt som flyttes av kunde etter montering.
  • Den Flyvende Tallerken fraskriver seg ansvar for lettere overfladiske slitasjer/riper som kan oppstå f.eks ved montering av telt på terrasse.
  • Eventuelle stropper/lodd som brukes til at feste teltet må ikke tas bort.
  • Hvis plugger ikke kan brukes må dette meddeles oss før monteringsdato. Dersom kun betong istedet for barduner el. stropper kan brukes medfører dette en ekstrakostnad som fåes spesifisert på befaring.
  • Grill må kun benyttes i 3x3m quick-up grilltelt.
  • Ved montering av telt kan det bli brukt barduner som slås ca 1,2m ned i jorden for å sikre teltet;
    gi beskjed i god tid dersom dette av ulike årsaker ikke er mulig.

    FAKTURERING

  • Merk: ved valg av faktura som betalingsmetode er du ansvarlig for å gi oss korrekte fakturaopplysninger ved bestilling, dette inkl. evt. ref. eller innkjøps.nr etc.
  • Dersom fakturaen må endres etter fakturering pga feil informasjon fra kunde ved bestilling, settes fakturagebyret til kr 120,-.
  • Husk å velge korrekt fakturaformat ved bestilling da vi dessverre ikke kan endre det etter sendt faktura.
  • Ved betaling fra utland står leietaker for samtlige omkostnader.
  • Kun bedrifter med godkjent kredittrating faktureres. Ved forespørsel om faktura kredittsjekkes bedriften.
  • Ved kredittscore B eller lavere kreves forskuddsbetaling av ordren.
  • Forfallsdato ved faktura er 10 dager. Fakturagebyr kr 60:- ved e-post og 30:- ved EHF.
  • Det er bestillers ansvar å påse at faktura sendt via e-post ikke havner i spam-filter. Fakturaen sendes fra Denne e-postadressa er verna mot program som samlar e-postadresser. Du må aktivere JavaScript for å kunne sjå adressa

    RABATTAVTALE FIRMA

    Vi kan tilby en fast rabattavtale med bedrifter dersom følgende forutsetninger oppfylles; .
  • En minimum omsetning hos Den Flyvende Tallerken på + 200 000,- pr år; .
  • Kunde forplikter seg å bruke Den Flyvende Tallerken som fast hovedleverandør.
  • Alle ordre bestilles direkte, uten unntak, via nettsiden og faktureres firmaet direkte, dvs rabatten kan ikke overføres andre leietakere.


    Ta kontakt med Denne e-postadressa er verna mot program som samlar e-postadresser. Du må aktivere JavaScript for å kunne sjå adressa for å inngå en avtale.

    Vi fyller dessverre ikke ut leverandørskjemaer men all informasjon finnes her:


    DEN FLYVENDE TALLERKEN AS
    PB 5345 Majorstuen
    0304 OSLO
    NORGE

    ORG.NR: 960 106 113 MVA
    TLF 22 56 55 11
    DNB KONTONR: 78740659749
    DNB Postboks 1600 Sentrum, 0021 Oslo
    BAN-NR: NO0378740659749
    SWIFT-KODE: DNBANOKKXXX